דוקטור נסטור - דיאטן קליני > כללי > שיטת דוקטור נסטור באינטרנט

שיטת דוקטור נסטור באינטרנט

תזונת דוקטור נסטור עזרה בשנים האחרונות לאלפי אנשים למצוא שיטה תזונתית איתה ניתן לחיות בריא, ליהנות מאוכל ולהוריד את השומן המיותר בגוף תוך כדי שמירת מסת השריר והנוזלים. התוצאה: גוף חדש, בריא, יפה וחיוני.

מטופלים רבים מגיעים אלינו לאחר שירדו עשרות ק"ג בדיאטות שונות, הם טוענים שלמרות הירידה לא הרגישו טוב ולא נראו טוב. דוקטור נסטור מסביר: תופעה זו, מתרחשת כתוצאה מירידה כמותית אך לא איכותית. "תזונת דוקטור נסטור" פותחה במטרה להוריד אחוזי שומן תוך כדי שמירה על מסת השריר והנוזלים ולמנוע את תופעת איבוד השריר ונוזלי הגוף, תוך כדי הורדת אחוזי השומן.

את "תזונת דוקטור נסטור ניתן ליישם בקלות מכל מקום בו אתם מחוברים לאינטרנט. התוכנה מאפשרת לתכנן את התזונה באופן עצמאי ובקלות רבה, תוך כדי שמירה על כללי "תזונת דוקטור נסטור". בצורה זו אתם משנים הרגלי תזונה בצורה טבעית ונוחה.

ב"תזונת דוקטור נסטור" אתם מקבלים את המסגרת האישית המתאימה לכם לאחר פגישה עם ד"ר נסטור, ולאחר מכן יכולים באופן עצמאי דרך האינטרנט לשנות את התפריט, את מרכיבי הארוחות, להעביר מנות ומרכיבים מארוחה לארוחה. השיטה התזונתית תוכננה כך שאתם תשארו במסגרת הבריאותית שד"ר נסטור תכנן עבורכם.

התוכנה מאפשרת גם לעקוב אחרי האכילה שלכם ולוודא שאתם מבצעים את התוכנית בצורה מדויקת וגם להכין לעצמכם תפריט מראש ולהדפיסו.

כל כך קל, כל כך בריא, כל כך יעיל וכל כך נכון.

לפרטים צרו קשר עכשיו ותתחילו ליהנות.

שתפו עם חבריכם
  • Print
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • LinkedIn
שמור במועדפים את הקישור הישיר.

One Response to שיטת דוקטור נסטור באינטרנט

  1. רונית איזנברג says:

    ד"ר נסטור יקר,
    רציתי להודות לך על שנתת לי כלים ודרך חשיבה שונה לגבי תזונה נכונה. הגיוני, פשוט וקל למימוש.
    גישתך עדינה, חיובית מאוד ותומכת. תודה על השיחות במהלך הפגישות.
    מעריכה מאוד, ומקווה ליישם ולהפוך את שיטתך לדרך חיים לאורך שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *