דוקטור נסטור - דיאטן קליני > דיאטה ותזונה נכונה > מספר עובדות על דיאטות פופולריות לירידה במשקל

מספר עובדות על דיאטות פופולריות לירידה במשקל

דיאטות דלות שומן אינן עובדות
דיאטות דלות שומן הפכו לפופולריות מאוד ב-15 השנים האחרונות. עם זאת, החברה שלנו משמינה ככל שהשנים עוברות. עם עובדה שכזאת המסקנה פשוטה: דיאטה דלת שומן אינה גורמת לירידה באחוזי השומן ולא היא התשובה להורדה במשקל.

דיאטות דלות קלוריות אינן עובדות
האמת היא שאנו לא רוצים בדיאטות שמשאירות אותנו רעבים. למעשה, אכילת מעט קלוריות היא הדבר הגרוע ביותר שאנו יכולים לעשות לגוף שלנו, מפני שדיאטה דלת קלוריות מקטינה את יכולת הגוף לשרוף שומנים ומקלקלת את הסיכוי לרדת במשקל. דיאטות דלות מאוד בקלוריות יכולות לגרום לירידה של כמה קילוגרמים בימים הראשונים, אבל לאחר מכן נגרמת עצירה בירידה במשקל המוכרת כפלטו (זאת מפני שהגוף יודע להתמודד מצוין עם רעב על ידי הורדה של חילוף החומרים הבסיסי שמהווה 60% מסך כל הקלוריות שאנחנו שורפים ביום). המסקנה: אי אפשר לרדת באחוזי השומן על ידי הרעבה עצמית.

דיאטות דלות פחמימות אינן עובדות
דיאטות דלות פחמימות פופולריות בשנים האחרונות, אבל הבעיה עם תפריטים דלי פחמימות היא שהם נוקשים מאוד וקשה לעקוב אחריהם. דיאטות דלות פחמימות גורמות לירידה באנרגטיות של הגוף (מכיוון שפחמימות הן הדלק שמניע את הגוף) ולמעשה כמעט בלתי אפשרי להישאר בתכנית דלת פחמימות לאורך זמן. זאת הסיבה שכל כך הרבה אנשים מתקשים לעקוב אחרי תפריט נוקשה דל פחמימות. מסקנה: דיאטות דלות פחמימות אינן עובדות בשבילך.

הבעייתיות של דיאטות מאוזנות סטנדרטיות כמוצע בקבוצות לירידה במשקל
תכניות אלו מספקות אותו סוג של תזונה לכל מי שפונה אליהן. זאת אומרת אין בהם התייחסות לאדם כפרט יחיד וייחודי. מכאן התכנית היחידה שניתנת, צריכה להתאים לכולם והירידה במשקל איטית מאוד. מסקנה: השיטה מועילה למי שאינו מחפש לרדת את מקסימום אחוזי שומן במינימום זמן. עם זאת, על ידי תכנית שמותאמת אישית על ידי מדידת חילוף החומרים ומדידת אחוזי השומן והשריר בגוף – אפשר להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות.

מה אני מציע לך?
לאחר שנים של מחקר בטיפול בהרזיה ובריאות, בשיפור התזונה של ספורטאים ובבעיות תזונתיות בכלל, ברשותי הכלים העדכניים והמתקדמים ביותר לעזור לך לרדת באחוזי השומן, לשפר תוצאות ספורטיביות ולטפל בבעיות תזונתיות ייחודיות, זאת על ידי מדידה וטיפול אישי בכל שלבי הטיפול: בשלב ראשון מדידת חילוף החומרים האישי על ידי המכשור המתקדם והאמין ביותר מאפשר להתאים לגופך את התכנית האישית המתאימה; בהמשך טיפול על ידי התאמה אישית של תזונת דוקטור נסטור, בשילוב עם מעקב להישג השינוי ההתנהגותי שיאפשר שמירה על אחוזי שומן נמוכים לאורך זמן ולבסוף מדידת התוצאות על ידי המכשור היחיד בעולם שמסוגל למדוד הרכב שומן ושריר בגוף בדיוק של עד 1%.

דוקטור נסטור, שיטה מדעית מתקדמת להרזיה, ספורט ובריאות עובדת, זו הבטחה אישית.

שתפו עם חבריכם
  • Print
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • LinkedIn
מאמר זה פורסם ב דיאטה ותזונה נכונה, מאמרים וכתבות ותוייג תחת , , , , , , , , , , , , , , . שמור במועדפים את הקישור הישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *